Hoe krijg ik die marketplace van mijn Facebook?

Ik krijg constant aanbiedingen te zien van tweedehandsgoederen die worden aangeboden. als ik naar instellingen ga, staat Marketplace er gewoon standaard bij op de dezelfde hoogte als bv; "groepen". alsof het een vast onderdeel van Facebook is. Klik ik op het icoontje dan krijg ik gewoon goederen te zien die worden aangeboden. dus ik kan nergens iets aankikken ivm instellingen.
Hoe krijg ik dat weg? Ik wil geen aanbiedingen meer zien, het interesseert me totaal niet

4 jaar geleden
20.3K

Antwoorden (2)

Op startpagina met alle berichten onder elkaar kun je rechts bovenin zo'n bericht op de 3 puntjes klikken. Tweede geeft aan : Bericht Verbergen en krijg minder van dit soort berichten te zien. Zo is het mij gelukt met soortgelijke ongewenste berichten.

Op FB naast meldingen staat ? en rechts daarvan een driehoekje. Klik en kies voor instellingen, klik kies voor blokkeren.
Rond bord: rood met witte balk.... Verkeersbord :
Helemaal onderaan staat pagina's blokkeren. Ga je gang. :P
Hoop dat het je lukt!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Klik rechtsboven op Facebook.
Klik in het menu aan de linkerkant op Instellingen.
Klik op: Op Facebook.
Scrol omlaag naar Marketplace en klik op Bewerken.
Selecteer Uit.

iPhone
Open de Facebook-app en tik op het menu.
Scrol omlaag en tik op Marketplace. Tik op Meer weergeven als je Marketplace niet ziet.
Tik op Jij.
Tik rechtsboven op het belletje
Tik in de rechterbovenhoek op Instellingen.
Tik de melding uit.

Android
Ga naar Instellingen en selecteer Apps of Apps en meldingen.
Kies Facebook uit de lijst met apps en selecteer vervolgens Meldingen.
Ga naar Marketplace. Schakel de melding hier uit.
SimonV