Ik heb mijn nekspier verrekt wat is het beste wat ik kan doen?

Ik draaide mijn hoofd om naar rechts en toen verrekte denk ik iets . Want het doet nu heel veel zeer als ik mijn hoofd beweeg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Iets warms in je nek leggen zoals een kersenpittenzakje. Zo ontspannen de spieren en hoef je geen zalfje te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Masseren met tijgerbalsem of menthololie. Zorgen dat het tintelt. Warme sjaal erom, vannacht omhouden. Dan heb je er morgen vast en zeker niet zo'n last meer van.
Amadea
11 jaar geleden
Spieren warm houden. Kan dmv douchen, ublamp, warmte balsem enz. Belangrijk is de nek ondanks de pijn wel te blijven bewegen anders worden de spieren stijf.