Sinds vandaag zijn de reacties op nog open vragen in Firefox niet meer aanklikbaar en kan ik geen vragen meer stellen.Wat kan ik daaraan doen?

Ik werk met Firefox op Windows 7. Ik wilde middels Google Chrome hierover contact op nemen met de beheerders, maar dat is ook niet mogelijk. (Deze vraag stel ik ook met Google Chrome, omdat het met Firefox niet lukt). Voor de duidelijkheid: Er is niets veranderd aan mijn computer en instellingen. Gisteren voordat ik ging slapen deed alles het nog en nu ik weer wakker ben, werkt het dus niet meer goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook ik werk met Firefox (7.0.1), maar ik heb nergens last van. Je zou eens kunnen proberen om te refreshen (F5). Werkt dat niet, kan je een hard refresh (Ctrl+F5) proberen. Als ook dat nutteloos blijkt, kan je eens proberen je cookies en buffer te verwijderen (via ctrl+shift+del). Of werkt het inmiddels alweer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de goeievraag cookies en de buffer verwijderd. Firefox liep toen wel even vast en moest ik sluiten via taakbeheer, maar nu lijkt alles het weer te doen.
Bedankt voor je snelle reactie.