waarom is "Goeie Vraag"van de startpagina verwijderd ?

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dan nu je startpagina? Meestal doe je dat zelf, maar je kunt het gewoon terugzetten via Extra vaak bovenaan (maar ik weet niet welke browser je gebruikt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je onlangs een programma geïnstalleerd en daarbij niet goed opgelet en is nu een andere pagina je startpagina. Zo'n searchsite die veel op google lijkt maar het niet is. Zoals Pelle al aangeeft zal je in de opties van je browser dit moeten veranderen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Welke startpagina, van je browser?

Het beste antwoord

Dit komt waarschijnlijk doordat je wat hebt gedownload. Als je download moet je goed kijken of hij je startpagina niet veranderd, maar dit kun je makkelijk weer terugdraaien. Je moet gewoon weer het zelfde doen als toen je hem tot je startpagina maakte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Normaal blijft de door uw ingestelde startpagina de standaard startpagina. Als u iets installeert kan de startpagina veranderen. Dit kunt u eenvoudig terug veranderen, zie: http://www.startpaginainstellen.nl.

Maakt u gebruik van een site als Startpagina.nl of Kadaza en is Goeievraag.nl daar niet meer zichtbaar, neem dan contact op met die betreffende site.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heeft niet zozeer iets te maken let GoeieVraag.nl, maar wel met je computer. Je moet altijd goed opletten dat, als je een programma download, je vakjes uitvinkt met 'installeer ..... als startpagina' of 'installeer ...... toolbar'. Vaak wordt dit probleem opgelost door de toolbar te verwiijderen (dit doe je in het configuratiescherm, daar klik je op'programma's bewerken of verwijderen' of iets dergelijks, alleen maar op verbergen klikken lostniets op) en daarna GoeieVraag.nl weer toe te voegen als startpagina. Als dat niet helpt, verwijder dan ook het programma dat je hebt gedownload. Lukt het nog steeds niet, laat een virusscanner dan kijken of het om een kwaadaardig programma gaat.

Als echt niets helpt kan je nog altijd tijdelijk een andere internetbrowser gebruiken, je huidige verwijderen en opnieuw instellen.

Veel suc6!!!